onsdag, december 27, 2006

Dagens textrad

Okej egentligen skulle jag kunna skriva hela texten eftersom den är så söt och rolig men varje gång den kommer på bilens geniala blandband är det den här raden som får mig att dra ännu mer på mina ganska djupa smilgropar.

...so let your hips do the talking. I make you laugh by acting like the guy who sings and you make me smile by really getting into the swing...

från "I'd rather dance with you" av Kings of Comvenience om nu någon mot förmodan missade det. När jag lyssnar på den låten, hör den raden då tänker jag alltid att det är det så där min första dejt med Erland Oye ska vara, när den dagen äntligen kommer...

2 kommentarer:

Elisabet Ericson sa...

Ida!

Puta-pan Animation!! Nu med blogg!!!

BK Templet sa...

Hahaha. Det är nog många som drömmer om den där dejten. Och när man ser Erlend dansa förstår man nästan varför!