fredag, februari 01, 2008

Lykke Li


Enligt diverse artiklar om och intervjuer med Lykke Li har hon växt upp på ett berg i Portugal och jagat sköldpaddor, hon har åkt ensam till New York och försökt lura i folk att hon är en jättekänd svensk sångerska och därmed fått spelningar.


Ett välkänt faktum är sen att hon spelat in ett hyllat album som Björn Yttling producerat och hon har förmågan att se alldeles för snygg och cool ut.


Lykke Li är speciell, jag är vanlig.

Jag har inte bestämt mig för om det är imponerande eller provocerande.

5 kommentarer:

Linus Brännström sa...

personligen tycker jag att musiken är bra men att personen är lite irriterande.

Madeleine sa...

lyckade lykke li;)

Ida sa...

hm, bra musik men irriterande person, ja den analysen kan jag nog gå med på...

Anonym sa...

lykke li är cool, jag gillar henne

Anonym sa...

"Jag har inte bestämt mig för om det är imponerande eller provocerande"

Så oerhört sant! På något sätt så känns det både och.