torsdag, juni 15, 2006

Jag väntade och vann!

Jag hade inte bestält skivor sedan i julas och hade extrem skivköparabstinens. Älsklingarna The Essex Green hade släppt nytt som jag naturligtvis bara måste ha på en gång. Ändå väntade jag lite, jag beställde inga skivor och vad händer: CDON har CD-rea med en massa skivor som hade tänkt beställa! För första gången klarade jag av att vänta och vilken belöning jag fick. 6 skivor från översta delen av inköpslistan för dryga 600kr, det är lycka.

Min beställning innehöll följande:
The Essex Green: Cannibal Sea
The Concretes: In colour
Belle and Sebastain: The Life Pursuit cd+dvd
The Tiny: Starring: Someone like you
Babyshambles: Down in Albion
Kings of convenience: Riot on an empty street (kan inte fatta att jag inte redan hade den)


Jag längtar redan på paketet och det hade kunnat bli många fler för rean var verkligen superbra, massor av nytt. Får se om jag hinner lätta på plånboken ännu en gång inom en snar framtid...

3 kommentarer:

Daniel sa...

Essex green är din älsklingar alltså. Kom till Borlänge och Peace & Love i sommar och se dem.

www.peaceandlove.nu

Ida sa...

Jo, jag vet ju att dom kommer dit. Och jag vill verkligen åka. Tyvärr har jag ju gått och blivit musikrecensent tack vare den här bloggen och då är det bara att snällt stanna hemma och recensera skräp på Sundsvalls gatufest :(

Daniel sa...

Haha, stackare.