tisdag, maj 23, 2006

Optimistens straff

Oberoende av hur jag beter mig i livet i övrigt så har jag alltid varit extremt nervös och pessimistisk när det handlar om att köpa biljetter till konserter eller komma i tid till demsamma. Jag köper alltid biljetter långt i förväg och om nån som jag vill ha med min på konsert inte kan bestämma sig är jag alltid helt hysteriskt nervös, näst intill panikslagen för tänk om det blir slutsålt. EN jälva gång står jag emot paniken och låter mig övertygas om att vi kan köpa biljetterna där, precis innan spelningen. Såg jag Tinariwen på Pipeline igår kväll? Naturligtvis inte - det var ju slutsålt.

Fuck.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Kul att du är tillbaka! Haft en bra tid på kontinenten?

Ida sa...

Kontinenten regerar

Daniel sa...

So do you.

Johanna sa...

det är skitläskigt att behöva gå och vänta tills folk har bestämt sig. biljetterna ska köpas direkt =)