söndag, oktober 22, 2006

Rik nu tack!

Nu spelar M Ward på Södra Teatern i Stockholm. eftersom jag sitter här och skriver är jag uppenbarligen inte där. Fan! Ville verkligen men ekonomin sätter stopp. Och jag hatar alla lyckliga jävlar som får vara där, eller förresten så älskar jag dom, de verkar ju ha så bra smak...

Jag borde se till att bli rik ganska snart så att jag kan åka på alla konserter jag vill. Eller för den delen, om jag var rik så skulle jag ganska snabbt flytta till ett ställe där man inte behöver åka 40 mil för en konsert.

Men jag ska försöka att inte klaga så mycket, jag fick faktiskt se en väldigt fin konsert igår, här i min egen hatälskade hemstad. Britta Persson är mitt ljus i höstmörkret.

Annan god nyhet som tröstar mig lite är att jag bokat in ännu ett Stockholmsbesök. Förutom Sufjan Stevens den 15:e november så ska jag se Juana Molina den 2:a december. Lyckliga mig.

Inga kommentarer: