onsdag, oktober 24, 2007

Åldersnojja igen...

Jag som trodde att jag hade blivit av med min åldersnoja för en lång tid framöver men inte då. 2 skrämmande fakta från gårdagen bekräftar det jag nästan hade lyckats glömma:

Jag är gammal!!! *snyft*

1. Jag var på Bonde do Role igår och vart arg för att ljudet var för högt. Japp, arg - på riktigt. När förbandet spelade kunde jag inte tänka annat än att det är den här konserten som slutligen kommer att ge mig tinitus och det är fan inte värt det. Jag gick mitt under deras bästa låt för att hämta papper att köra in i öronen! (mina öronproppar är nämligen borttappade, måste skaffa nya snarast om inte Puta Pan har de hemma hos sig(?))

2. När Bonde spelade var publiken jäääkligt på, så på att det sprangs upp på scenen och grejer vilket bandet inte verkade ha något emot. Jag kunde däremot återigen inte koncentrera mig utan stod och var skitnervös för att det skulle spåra ur.

Gammal var ordet.

3 kommentarer:

Elisabet Ericson sa...

Inga öronproppar hos putis 1 tyvärr.

Anonym sa...

Du är 21 år...inte speciellt gammal med andra ord. Öronproppar tyder bara på att du tar vara på dig själv

Ida sa...

Ah, precis vad jag beh�vde h�ra. Tack.