måndag, oktober 31, 2005

Slut på det gamla, in med det nya

Nu har jag lagt in ett urval av artilkarna från min gamla blogg här på nya Musikmani och plötsligt känns det mycket bättre. Jag börjar faktiskt inte om från början utan det är bara en nystart, samma blogg men på ett nytt ställe. Jag är väldigt glad för att jag någon gång i mars bestämde mig för att spara alla mina blogginlägg i en mapp ifall min blogg av någon anledning skulle försvinna. Den försvann. Men det finns alltså bitar kvar av den och det känns bra. Jag kunde dessutom välja ut de texter jag gillade bäst och strunta i resten men tyvärr för min egen del är det så klart en hel del förlorats i flytten. Framför allt kommer jag att sakna de få kommentarer jag faktiskt fick och om jag inte minns helt fel saknas en recension av Fireside, en årssammanfattning av 2004 och hyllningar till Leif Karate och Maher Shalal Hash Baz men vad gör det om hundra år...

Musikmani har återuppstått och vare sig om någon bryr sig eller inte så ska jag försöka skriva mer, oftare och bättre och hoppas att någon mer än jag ser poängen i det.

Inga kommentarer: