tisdag, januari 31, 2006

En enkät

Blir man utmanad har man inget val, då gör man det bara. Så här kommer enkäten som finns på alla andra bloggar också och det är ditt fel Daniel att jag nu kommer att avslöjas som det latmask jag egentligen är...

Four jobs I’ve had in my life:

-Läsa alla 9000 kundklagomål på dålig täckning hos Telia och sedan leta upp på en karta vad det är för ställen folk klagar på.

- jag är en lat jävel
- plugga har varit mitt jobb
-på sommrarna har jag vilat


Four movies I can watch over and over:

-Amelie från Montmartre (bäst)

-High Fidelity

- Ghost World

-Reservoir Dogs


Four places I have lived:

- Haga i Sundsvall

-Granlo i Sundsvall


Four TV shows I love to watch:

-The Office (även den amerikanska)

-The Simpsons

-Musikbyrån

-This is our music


Four places I have been on vacation outside Sweden:

-London

-Kreta

-Danmark (i en turkos folkabuss)

- Mallorca

(Jag är också arbetarklass men jag fixade i alla fall exakt fyra stycken =)


Four websites I visit daily:

-Swede Tab

-Blogger

-Hotmail


Four of my favorite foods:

-Paella

-Keldas färdiga fisk - och skaldjussoppa

-Pasta med valfri sås

- Nudelwook


Four places I would rather be right now:

-På konsert

-I London

-I Frankrike (snart!)

- Valfritt ställe där det inte finns slask


Four bloggers I am tagging (eller i alla fall läser regelbundet)

- Daniel (för han är bäst)

- Johanna, Headmusic (för hon är rolig)

- Bumman (för jag känner henne, skriv mer please ;)

-Erin (min första bloggpolare)

2 kommentarer:

Daniel sa...

Haha, toppfina svar!

Anonym sa...

Bra filmer!