fredag, december 02, 2005

Konserterna jag hade velat se

Jag hade tänkt lista de bästa konserter som jag har sett i år men det var så svårt att jag behöver lire mer tid på mig. Istället började jag fundera på vilka konserter jag har missat som jag skulle vilja ha sett. Det här är en lista över de konserter jag lider mest av att inte ha sett:

1. The Polyphonic Spree - Emmaboda
Ja, jag såg klippen på Musikbyrån men det gjorde ju bara det hela lite värre. Det verkade verkligen vara en helt fantastisk konsert och det är den som jag är mest ledsen över att ha missat.

2. M.I.A - Hultsfredsfestivalen
Jag gillar ju inte ens sån här musik. Jag vet inte vad det är med mig men av någon anledning dyrkar jag M.I.A. Jag lyssnar inte på något som är det minsta likt det men det är bara så bra. Jag hade verkligen velat vara där.

3. Anthony and the Johnsons - vilken konsert som helst faktiskt
Det är så fint, hade velat se men jag kunde inte åka för att jag hade en dum obligatorisk föreläsning.

Nä, jag börjar nästan gråta bara jag tänker på allt jag har missat så jag orkar inte ens fortsätta. Jag får helt enkelt bryta här, samla mig och återkomma senare.

Inga kommentarer: