onsdag, december 28, 2005

Snabba dotshop


Jag måste ju berätta att jag fick första leveransen med skivor idag, fyra stycken från dotshop.se
Jag beställde så sent som måndag kväll vid nio och de kom redan idag på förmiddagen. Det tog alltså mindre än ett och ett halv dygn och som tack för det ger jag dom lite reklam här. Man var visserligen tvungen att betala med kort eller postförskott och fraktavgiften blev dyrare ju mer man köpte MEN det var mycket bra när det gäller sådana relevanta saker som att

1. Dom säljer bra skivor
2. Det var bra priser
3. Skivorna kom ruskigt snabbt

Dotshop är ett trevligt ställe.

2 kommentarer:

Bengt Lorentzon (Lorre) sa...

Bra tips! Värt att kolla in!
hälsn Lorre

Daniel sa...

Dotshop är Sveriges bästa skivbutik. Synd att den bara finns i cyberluften. Mitt bästa köp därifrån är nog Destroyers "Your blues". Hört?