måndag, november 28, 2005

Ny Sonic

Äntligen kom nya Sonic i brevlådan med sin årliga årsbästa-lista. Det börjar ju närma sig december och jag börjar själv bli lite sugen på att börja knåpa på min lista men jag ska nog försöka vänta till efter jul så att hela året får komma med, jag hoppas nämligen på att få några hårda, fyrkantiga, musikinnehållande paket så listan får vänta. Min kommentar till Sonics lista är väl främst att jag håller med när det gäller väldigt mycket, min musiksmak är väldigt ”Sonic” och listan bestod till stor del om vad jag skulle vilja ha i julklapp och så klart en hel del som jag redan har. Värt att notera är också att Reigning sound är med på listan för andra året i rad, det är starkt. Jag är som sagt väldigt sugen på att sammanställa min egen lista men under tiden kan det hända att jag tåtar ihop några andra små årssammanfattningar, det hör ju ändå årstiden till.

Inga kommentarer: